Raudt lys for norsk jernbane? Framsidebilete er jernbanedirektør Kirsti Slottsvik				Foto: Heiko Junge / NTB scanpix
Raudt lys for norsk jernbane? Framsidebilete er jernbanedirektør Kirsti Slottsvik Foto: Heiko Junge / NTB scanpix

Når høgresida tar toget
Det er ikkje til å komme unna, jernbanen skal konkurrere. I verdsklasse. Den skal bli best, men kva kan bli betre, og kvifor skal den det?


Snart kan du reise med både britiskeigde Go-Ahead på norske spor. Skjønt, spora eig eg og du framleis. Det er eg og du som eig selskapet som sel billettane og, men dei ombord på toget skal få løna si frå det mykje omtala britiske selskapet. Til sist, er det vi som betalar for billetten, og. I Nord-Noreg kan vi få reise med det svenske folkets jernbanedriftsselskap, SJ. Dei tek over Dovrebanen, og alt nordover. Det treng ikkje bi verre, eller betre. Framdelen med SJ kontra Go-Ahead er at dei har mykje materiell, som dei eig i Sverige. Materiellet som Go-Ahead leiger av Norske Tog AS, er i grenseland for å klare avgangane som vi tidlegare har skrevet om i Friheten. Får dei feil, vert det fort innstilling.

Petter Konrad Sandvik.

 

 

Kun abonnenter kan lese hele artikler. Du kan enkelt abonnere på Friheten
Meld deg inn nå!













Kommentarer

blog comments powered by Disqus

Friheten - Avisa med nyhetene bak nyhetene!

Følg Friheten: Forsidene | Facebook | Twitter | Flickr | Wikipedia BuyAndRead |  NKP

Friheten er ei norsk avis som utkommer annenhver uke. Avisa har lang historie, tilbake til at den var illegalt etablert under andre verdenskrig, i 1941. I dag er den skrevet, redigert og utgitt med stor grad av frivillig arbeid, derfor er vi avhengige av både økonomiske bidrag, men også tekstbidrag. Støtt oss!

Ansvarleg redaktør: Odd Jarl Gerhardsen Redaktør: Terje Bjørlo Nett: 

Kontakt avisa eller redaksjonen

Utgiver: Norges Kommunistiske Parti Postadresse: Kiledalen 21, 4619 Mosby
Telefon ansvarlig redaktør: 
ISSN 0805-4975 (trykt utg.) ISSN 2464-1448 (nettutg.)

Kopirett © Friheten 1997-2023 - Republisering