Slutten pånorsk jernbane
-
Raudt lys for norsk jernbane? Framsidebilete er jernbanedirektør Kirsti Slottsvik Foto: Heiko Junge / NTB scanpix -
Når høgresida tar toget
Det er ikkje til å komme unna, jernbanen skal konkurrere. I verdsklasse. Den skal bli best, men kva kan bli betre, og kvifor skal den det?
Snart kan du reise med både britiskeigde Go-Ahead på norske spor. Skjønt, spora eig eg og du framleis. Det er eg og du som eig selskapet som sel billettane og, men dei ombord på toget skal få løna si frå det mykje omtala britiske selskapet. Til sist, er det vi som betalar for billetten, og. I Nord-Noreg kan vi få reise med det svenske folkets jernbanedriftsselskap, SJ. Dei tek over Dovrebanen, og alt nordover. Det treng ikkje bi verre, eller betre. Framdelen med SJ kontra Go-Ahead er at dei har mykje materiell, som dei eig i Sverige. Materiellet som Go-Ahead leiger av Norske Tog AS, er i grenseland for å klare avgangane som vi tidlegare har skrevet om i Friheten. Får dei feil, vert det fort innstilling.Petter Konrad Sandvik.
-
Kun abonnenter kan lese hele artikler. Du kan enkelt abonnere på Friheten
Meld deg inn nå! -
Kampen om EUs fjerde jernbanepakke skal vinnes
-
Vi gir oss aldri, sier lokfører Yvonne Log
Omtrent til avtalt tid kommer lokfører Yvonne Log smilende inn døra for å snakke med Friheten....
Kommentarer
blog comments powered by Disqus