Verdas raskaste reagensrør
noko som heiter «kjemiolympiade»,
der elevar fra mange land
tevlar om kunnskapar i faget.
Kinesiske elevar brukar a vinne tevlinga.
Vi horer at Kina
har trekt tretti utovarar fra Sidney
fordi dei truleg
ikkje ville bestatt dopingtesten.
Alle veit at USAs lag er dopa.
Men av ein eller annan grunn blir sv?rt fa oppdaga.
Navel - USA gjer mange andre brotsverk
som er langt verre
utan a bli avslort i media.
Kanskje syns media og Olympiatoppen
synd pa USA,
og lar dei to nasjonane
vinne kvar sin kjemi-olympiade?
Lappeskomaker`n