Illustrajsonsfoto fra den gangen vegvesenet hadde egen produksjonsavdeling: BYGGING AV SMESTADKRYSSET / SMEDSTADTUNNELEN. Lokk over Ring 3 (
Illustrajsonsfoto fra den gangen vegvesenet hadde egen produksjonsavdeling: BYGGING AV SMESTADKRYSSET / SMEDSTADTUNNELEN. Lokk over Ring 3 (

Bygging av veier, jernbane, bruer og tunneler overlates i stadig større grad til utenlandske entreprenører. Hva slags betydning har dette for arbeidsvilkårene i bransjen og klarer de norske entreprenørene seg i konkurransen? Dette var tema på Fafo Østforums seminar tirsdag 8. oktober. Seminaret, med tittelen «Kineserne kommer- utenlandske entreprenører på norske anlegg», ble ledet av prosjektleder Anne Mette Ødegård i Fafo Østforum.

 

Kun abonnenter kan lese hele artikler. Du kan enkelt abonnere på Friheten
Meld deg inn nå!

Kommentarer

blog comments powered by Disqus

Friheten - Avisa med nyhetene bak nyhetene!

Følg Friheten: Forsidene | Facebook | Twitter | Flickr | Wikipedia BuyAndRead |  NKP

Friheten er ei norsk avis som utkommer annenhver uke. Avisa har lang historie, tilbake til at den var illegalt etablert under andre verdenskrig, i 1941. I dag er den skrevet, redigert og utgitt med stor grad av frivillig arbeid, derfor er vi avhengige av både økonomiske bidrag, men også tekstbidrag. Støtt oss!

Ansvarleg redaktør: Odd Jarl Gerhardsen Redaktør: Terje Bjørlo Nett: 

Kontakt avisa eller redaksjonen

Utgiver: Norges Kommunistiske Parti Postadresse: Kiledalen 21, 4619 Mosby
Telefon ansvarlig redaktør: 
ISSN 0805-4975 (trykt utg.) ISSN 2464-1448 (nettutg.)

Kopirett © Friheten 1997-2023 - Republisering

Joomlas feilsøkingskonsoll

Økt

Profileringinformasjon

Minneforbruk

Database-spørringer